Ofte stilte spørsmål om Nilleklubben

Her får du svar på de vanligste spørsmålene våre kunder har om Nilleklubben og bonusprogrammet.

Hvordan tjener jeg bonuspoeng hos Nille?

Hos Nille får du bonus hver gang du handler, så lenge du registrerer kjøpet på ditt medlemskap. Det vil også være andre måter å tjene ekstra bonus på, dette kommuniserer vi i våre nyhetsbrev til deg.

Nå som Nilleklubben har fått bonusprogram, hva skjer med de andre fordelene?
Alle de fordelene som du har i Nilleklubben i dag vil fortsette fremover, med jevnlige medlemstilbud og eksklusive handledager! Bonusprogrammet gjør Nilleklubben enda bedre!

Hvordan kan jeg enkelt sørge for å få registrert alle mine kjøp?
Neste gang du handler hos Nille kan du registrere bankkortet ditt i kassen. Da vil kortet ditt være knyttet til medlemskapet og du vil få dine bonuspoeng automatisk hver gang du handler.

Betyr dette at Nille lagrer min kortinformasjon?
Nei! Knytting av et bankkort til medlemskapet går via Nets som håndterer alle korttransaksjoner for oss, og de behandler kortopplysningene på vanlig måte, med all sikkerhet inntakt. Det som i praksis skjer at Nets lagrer ditt Nilleklubb-medlemsnummer på sitt nettverk, og så informerer vår kasse om dette når du setter i kortet.

Jeg ønsker likevel ikke å registrere kortet mitt
Du kan enkelt foreta Nilleklubb-kjøp ved å oppgi ditt mobilnummer, e-post eller medlemsnummeret, så registreres dette manuelt i kassen når du handler 

Jeg har registrert kortet mitt, men ønsker å avregistrere det
Kort kan avregistreres i hvilken som helst Nille-butikk. Det er ikke mulig å avregistrere kortet på andre måter.

Hva kan jeg bruke bonuspoengene til?
Flere ganger i året vil vi konvertere bonuspoengene dine til en verdisjekk som du kan bruke til å handle hva du vil hos Nille, også tilbudsvarer! Vi sender ut verdisjekken på e-post.

Når kommer verdisjekken?
Verdisjekkene utstedes flere ganger i året. Første verdisjekk ble sendt ut i januar 2017. Når en verdisjekk utstedes kommuniseres dette på e-post. Du vil også kunne sjekke om du har en gyldig verdisjekk ved å henvende deg til en Nille-butikk. For å motta en verdisjekk må du ha en fullstendig utfylt profil.

Hvor mange bonuspoeng får jeg, og hvordan beregnes verdisjekkene?
Du får 1 bonuspoeng for hver krone du bruker hos Nille. Du får også bonus på varer som er på tilbud! Hvis du har samlet minst 2000 poeng når vi utsteder verdisjekker vil du få en verdisjekk på ditt medlemskap. Har du under 2000 poeng videreføres poengene dine til neste periode.Vekslingskursen er 50 poeng = 1 kr i verdisjekk. Det vil si at har du 2000 poeng får du en verdisjekk på 40 kr. Har du 2500 poeng får du en verdisjekk på 50 kr, osv. (NB: Det gis ikke bonus på bæreposer og gavekort)

Hvordan kan jeg se hvor mye jeg har spart opp i bonus?
Dette vil stå i det siste nyhetsbrevet du har mottatt fra Nille. Du kan også spørre i butikk.

Hvor lenge er poeng og verdisjekker gyldige?
Bonuspoeng er gyldige frem til 17.11.2018. Verdisjekker er gyldige i minst 1 måned fra utstedelse.

Hva bruker Nille opplysningene om kjøpene dere registrerer til?
Vi bruker opplysningene vi registrerer til å beregne bonus, samt å sende deg mest mulig relevante tilbud om de varene vi selger i våre butikker i våre markedsføringskanaler. Vi selger ikke dine opplysninger til andre aktører.

----  Endringer i Nilleklubben fra og med 8.11.2018 ----

Hvorfor fjerner dere bonusordningen?
Vi ønsker å gi kundene gode tilbud i kjøpsøyeblikket slik at de slipper å vente på å ta ut oppsparte fordeler. Det vil komme ende flere og bedre tilbud.

Hva slags endringer har dere gjort?
Vi har utvidet med faste medlemstilbud. Det blir bedre og flere fordeler i det faktiske kjøpstidspunktet.

Hva blir ikke endret?
Du vil fortsatt motta e-poster med gode tilbud, eksklusive handledager, inspirasjon, tips og råd kun for deg som er medlem, i tillegg til de nye faste medlemstilbudene. Det blir også eventer, inspirasjon og muligheter for å vinne premier.

Når blir siste dag med bonuspoeng?
Siste dag for bonuspoeng opptjening er 17.11.2018

Når blir siste verdisjekk utsendt?
Siste verdisjekk blir sendt ut påfølgende uke og har en gyldighet i en mnd.

Jeg har ikke opptjent 2000 poeng, hva skjer da?
Det blir i henhold til Nilleklubbens vilkår kun utbetalt verdisjekk til kunder med over 2000 poeng. Kunder med mindre enn 2000 poeng får ikke verdisjekk og poeng vil dermed forsvinne fra og med 17.11.2018.

Jeg mangler poeng som ikke er registrert, hva gjør jeg?
Da må du før 15.11.2018 sende inn kvittering pr e-post til support@nille.no på manglende poeng. Kvitteringen kan ikke være eldre enn 1 mnd

Hvordan påvirker dette mitt medlemskap?
For uten at bonuspoeng blir avviklet vil ikke dette ha noen innvirkning på fordelene med kundeklubb-tilbud. Vi vil fremdeles spørre om du er medlem og du må registrere deg i kjøpsøyeblikket slik at du får de rabattene du har rett på

Jeg har registrert bankkortet mitt hvorfor skal jeg ha dette fremdeles?
Hvis du har bankkortet registrert vil du automatisk få medlemstilbudene du har rett på og du slipper å betale fullpris om du skulle glemme å si at du er medlem. Det vil bli mange flere medlemstilbud som ikke til enhver tid vil være like lett å holde oversikt over.

Jeg har et spørsmål jeg ikke har funnet svar på.
Da kan du sende oss en e-post: nilleklubben@nille.no

 

{{ item.Data.CampaignBannerText }}
{{item.Data.Description || item.Data.Name}}

{{item.Data.Brand || " "}}

{{item.Data.MainAttribute || " "}}

{{item.Data.OriginalPrice.Amount | number : 2}}

{{item.Data.CampaignPrice.Amount | number : 2}} {{item.Data.OriginalPrice.Amount | number : 2}}