Ofte stilte spørsmål om Nilleklubben

Her får du svar på de vanligste spørsmålene våre kunder har om Nilleklubben og bonusprogrammet.

Nå får du bonuspoeng på alt du handler hos Nille! For hver krone du handler for, får du 1 Nille-poeng! 4 ganger i året vil vi konvertere bonuspoengene dine til en verdisjekk som du kan bruke på hva du vil hos oss!

Husk: Jo flere poeng du har tjent, jo større blir verdisjekken!


Hvordan tjener jeg bonuspoeng hos Nille?
Hos Nille får du bonus hver gang du handler, så lenge du registrerer kjøpet på ditt medlemskap. Det vil også være andre måter å tjene ekstra bonus på, dette kommuniserer vi i våre nyhetsbrev til deg.

Nå som Nilleklubben har fått bonusprogram, hva skjer med de andre fordelene?
Alle de fordelene som du har i Nilleklubben i dag vil fortsette fremover, med jevnlige medlemstilbud og eksklusive handledager! Bonusprogrammet gjør Nilleklubben enda bedre!

Hvordan kan jeg enkelt sørge for å få registrert alle mine kjøp?
Neste gang du handler hos Nille kan du registrere bankkortet ditt i kassen. Da vil kortet ditt være knyttet til medlemskapet og du vil få dine bonuspoeng automatisk hver gang du handler.

Betyr dette at Nille lagrer min kortinformasjon?
Nei! Knytting av et bankkort til medlemskapet går via Nets som håndterer alle korttransaksjoner for oss, og de behandler kortopplysningene på vanlig måte, med all sikkerhet inntakt. Det som i praksis skjer at Nets lagrer ditt Nilleklubb-medlemsnummer på sitt nettverk, og så informerer vår kasse om dette når du setter i kortet.

Jeg ønsker likevel ikke å registrere kortet mitt
Du kan enkelt foreta Nilleklubb-kjøp ved å vise strekkoden fra siste e-post du har fått fra Nilleklubben, som scannes i kassen, eller du kan oppgi ditt mobilnummer eller medlemsnummeret, så registreres dette manuelt i kassen når du handler.

Jeg har registrert kortet mitt, men ønsker å avregistrere det
Kort kan avregistreres i hvilken som helst Nille-butikk. Det er ikke mulig å avregistrere kortet på andre måter.

Hva kan jeg bruke bonuspoengene til?
4 ganger i året vil vi konvertere bonuspoengene dine til en verdisjekk som du kan bruke til å handle hva du vil hos Nille, også tilbudsvarer! Vi sender ut verdisjekken på e-post.

Når kommer verdisjekken?
Verdisjekkene utstedes i januar, april, juli og oktober. Første verdisjekk sendes ut i januar 2017. Nøyaktig dato vil variere. Når en verdisjekk utstedes kommuniseres dette på e-post eller SMS. Du vil også kunne sjekke om du har en gyldig verdisjekk på «Min Side» eller ved å henvende deg til en Nille-butikk. For å få en verdisjekk må du ha en fullstendig utfylt profil.

Hvor mange bonuspoeng får jeg, og hvordan beregnes verdisjekkene?
Du får 1 bonuspoeng for hver krone du bruker hos Nille. Du får også bonus på varer som er på tilbud! Hvis du har samlet minst 1000 poeng når vi utsteder verdisjekker vil du få en verdisjekk på ditt medlemskap. Har du under 1000 poeng videreføres poengene dine til neste periode.

Vekslingskursen er 20 poeng = 1 kr i verdisjekk. Det vil si at har du 1000 poeng får du en verdisjekk på 50 kr. Har du 1500 poeng får du en verdisjekk på 75 kr, osv.

(NB: Det gis ikke bonus på bæreposer og gavekort)

Hvordan kan jeg se hvor mye jeg har spart opp i bonus?
Dette vil stå i det siste nyhetsbrevet du har mottatt fra Nille. I løpet av høsten vil du også få tilgang til en ny «Min side» hvor du kan se din kjøpshistorikk og hvor mye bonus du har spart opp.

Hvor lenge er poeng og verdisjekker gyldige?
Bonuspoeng er gyldige 1 år fra opptjeningsdato. Verdisjekker er gyldige i minst 1 måned fra utstedelse.

 

Hva bruker Nille opplysningene om kjøpene dere registrerer til?
Vi vil kun bruke opplysningene vi registrerer til å beregne bonus, samt å sende deg mest mulig relevante tilbud om de varene vi selger i våre butikker. Vi gir ikke dine opplysninger videre til andre aktører!

Jeg har et spørsmål som jeg ikke har funnet svaret på!
Da kan du sende oss en e-post: nilleklubben@nille.no

 Nilleklubbens logo